Bad

Var fint väder här igår så hela familjen plus bonusdotterns familj drog ner till badet på eftermiddagen. Jag badade inte utan satt mest med Js ex och pratade massa skit, mycket bättre. 

Trist att inte kunna bada med Ellie för hon älskade verkligen att bada, men hon hade skoj med Jocke istället. 

Hon var sjövild! Stampade, skvätte och plaskade för fulla muggar med hela kroppen. Fick med lite på film men det går inte att lägga upp här, men man blir så lycklig av att se hennes glädje ♡ 


Hon går in gratis men funderar på att skaffa ett säsongskort till oss vuxna, om hon tyckte det var så kul måste vi ju utnyttja det. Tar ca 5-10 minuter att gå dit så vi har väldigt nära. 

Hon ville helst inte gå upp, än mindre gå hem men med lite glass som muta så kom vi därifrån allihopa efter ett par timmar.

Gullunge ♡


Jag lyckades bränna mig men inte så det gör ont tack och lov. Smörjde bara in ansiktet (vilket är mer än jag brukar komma ihåg) så axlarna och bröstet är rött. Jag är nöjd med att vi kom ihåg att smörja in hela Ellie för solhatten glömdes hemma.

xoxo linda