CTG

Ingen bebis än tyvärr. Nu går jag på övertid då den var beräknad i juni men vi är ju nu redan inne i juli. Otroligt less på smärtan som blir värre och värre i ljumskarna men annars är jag okej med att gå över för det gjorde jag med Ellie. 

Fysiskt är jag redo att föda men inte psykiskt. Känner verkligen att jag sviker Ellie och önskar många gånger att det bara är hon ♡ hon är ju min lilla ♡ 
Men det är så dags att känna så nu när den kan komma när som helst. 

Idag blev det ett besök på förlossningen pga minskade rörelser. Allt såg bra ut och alla rörelser jag inte fått under dagen har kommit nu ikväll. Jösses vad den rör sig, gör riktigt ont. 

Känner mig som en flodhäst många gånger och då har jag egentligen bara fått mage denna gången. Väger dessutom mindre denna gången, men är såå mycket osmidigare. Längtar till att kunna röra mig igen och slippa vara fånge i mig själv.


Hoppas föresten verkligen att det är en tjej för det visade sig att min kusin hade samma pojknamn som oss, och dom ska ha en pojk så jag känner att vi får ge med oss där. Hon är beräknad att föda när som hon med så det närmar sig. 
Blir det en pojk så är vi rätt nollställda på namn. Jag har varit så fäst vid detta sen Ellie låg i magen så det är svårt att tänka om, och jag är inställd på ett namn på M. Har kollat andra namn på M men inget fastnar direkt. Vi får se helt enkelt. Blir det en flicka är det ju inga problem men annars blir det till att börja tänka igen!

xoxo linda