Nytt till A

Nu har vi verkat landa i ett pojknamn och det börjar på A istället, det är nog en liten Alex vi har fått ♡ 

Eftersom vi i stort sett bara har tjejkläder så fick jag gå igenom Ellies kläder och se vad som var neutralt. Alla kläder i 50 går bort för han är för lång, synd för där hade vi lite mer neutralt. Efter rensningen så hade vi ca 5 bodysar som han kunde ha men en del byxor. Tyvärr mörka och tråkiga, så det blev en tur på Grand efter återbesöket på BB idag. 

Först blev det ett besök på H&M för jag hade presentkort där. Hade tänkt använda dom till mig själv men kan inte köpa något till mig förens livmodern gått ihop mer, ser fortfarande rätt gravid ut nämligen.  


Även Ellie fick ett par plagg därifrån, älskar shortsen ♡

Ljuset gör inte kläderna rättvisa, det ser gult ut istället för vitt. 


Sen gick vi vidare till Maxi för där hade jag med kuponger.

Svårt med storlekar, vi testar fortfarande vad han har så vi kör både 56 och 62 just nu. 


Fick även presenter på BB fråm familjen, har dock inte kort på allt tyvärr. 

Nu håller jag på att tvätta upp allt och sen är även han redo för sommaren! 

Var inne på Cubus också men det var så otroligt dåligt utbud. Det tråkigaste med pojkkläder, finns inte alls mycket. Är på jakt efter en jacka, kofta och gallerfilt till honom, får se hur det går.

xoxo linda