Ny vagn!

Igår ringde Babyproffsen och sa att vår vagn äntligen hade kommit! Har varit försening från fabriken på ett par veckor nämligen. 

Det är en Emmaljunga double viking 735, vad chassit och färgen heter minns jag inte men det är ju skitsamma. Den är snygg och skön så jag är super nöjd, dock dyr! Lite bökigt att få in i bilen för vi behöver plocka bort sitt och liggdelarna men det går. Vill jag kunna se ut genom bakrutan behöver vi nog plocka bort ett bakhjul för bagaget är lite rundat. 


Ellie var så nöjd att hon bröt ihop när vi skulle packa in den. Sötnosen ♡ har även köpt till en sittdel till och en adapter så vi kan ha babyskyddet (bilstol) på vagnen. Kommer nog bli toppen! Det som saknas nu är bebisen. 

Har fortfarande väldigt ont så igår fick Jocke komma hem tidigare för jag kunde knappt gå. När det krampar nu så får jag även ont i magen samtidigt så ibland tror jag det kam vara på gång men det går över och beror nog mest på hur M rör sig. Inte skönt i alla fall så jag hoppas att jag inte går över denna gången. 

Från och med nästa vecka är jag hemma själv med Ellie för hon har sommarlov. Jocke är ledig vecka 27 och sen semester 29-32 tror jag så det ser jag fram emot. Behöver hjälpen. 

xoxo linda