Sortera bilder

Beställer ju bilder då och då men sen gör jag inget med dom när dom kommit. Hade nu nästan 2000 bilder att sortera så dom hamnar rätt i albumen sen. 

Har ca 2 år att sätta in och fortfarande 1 år att beställa. Hade gärna varit färdig med att beställa alla bilder innan jag födde för sen blir det ju MASSOR igen, men jag har tyvärr inte 2000:- att lägga på bilder just nu så jag får fortsätta dela upp det såhär. 

Satt med detta i ca 3 timmar men nu är allt äntligen sorterat. Fortfarande inte satt in det i albumen ännu men det kommer. Vet däremot inte hur jag ska göra med dom för jag vill att Ellie ska få några egna fotoalbum, men då måste jag gå igenom allt igen och välja några stycken för annara blir det för många.  


Får sitta med det i framtiden, i bästa fall kanske jag hinner påbörja under semestern men inte alls säkert. Behöver hitta några söta barnalbum först bara. 

xoxo linda