Snart helg

Idag har jag och Ellie varit ute med min kusin så fort jag hämtat hem lillan från dagis. Gud va det va skönt att se henne igen, hade gått nästan 1 dygn och det är hemsk! Hon va så mysig och glad, och under promanden busade hon på i vagnen. Vi var ute i 3.5 timmar och under tidens gång tröttnade hon lite, eller så fattade hon va det var när vi gick förbi en lekpark så det var bara att stanna så hon fick gunga lite. Det var tydligen roligt för som hon skrattade först och sen gungade hon ett bra tag. Min lilla sötnos! 
Var riktigt härligt väder så det var super skönt att vara ute och gå. Hoppas vädret håller i sig nu för det gör ju att man är både piggare och gladare. 
 
Imon ska vi bada med några kompisar så det ska bli skönt med. Efter det ska vi kanske till pappa, beror på vad hon orkar. Jag är på jobbet just nu så hämtar henne på eftermiddagen, hon vilar middag innan men man blir väldigt trött av att bada i varmvattenpoolen. Men vi får helt enkelt se hur vi gör! På lördag jobbar jag hela dagen så då har jag inte tid för besök. Ska skynda mig hem för jag tänkte hinna åka till mormor, gissar på att resten av släkten är där nämligen och det är snart 2 månader sen man träffade dom tror jag. Slutar vid 5 så ska be mamma fråga mormor om hon vill spara lite mat till mig, för då åker jag hem och hämtar Ellie sen åker vi direkt.
 
På söndag var det någon utförsäljning på barnkläder eller vad det var mamma sa, så det ska vi 3 troligen åka på. Får se om man hittar något eller inte. 
 
Nu är det snart helg och de ska bli skönt även om man jobbar. Slutar om någon timme och just nu sitter jag och äter, gott! Har några gäster här nere än så kan inte städa ännu men det är ingen kris med det än. 
 
Har beställt bilde för jag fick ett erbjudande och den mappen jag beställde från var ju bilder på Ellie, som alla andra mappar typ. Och då hittade jag denna på henne och My. 
Här var hon inte gammal mitt lilla hjärta! Som jag saknar henne nu...
 
Hittade massor med söta och lite roliga bilder i den mappen så det var kul. Lite stressad när det gäller bilderna bara för dom jag beställde nu var 1 år gamla så jag måste ta tag i att beställa oftare. Hade hoppats vara klar med alla innan nästa unge kommer för då lär det ju bli massor igen, men det kommer jag inte ha råd med.
 
xoxo linda