Helgen

I lördags var vi på Våryran men den var inget för oss, mest skit faktiskt. Men Ellor verkade nöjd och tur med vädret hade vi verkligen!

Det blåa jag har på mig är en bärsjal som jag numera använder för att stödja magen, det gör att jag kan gå osv. 


Eftet detta åkte vi hem till mina föräldrar en stund och sen vidare till min mormor. Vädret (tror jag) gjorde Ellie väldigt trött så hon sov 3 timmar! På bilden ligger även min mosters otroligt söta lilla valp. 
Sen piggnade hon till (vid ca 19) och skulle då "köra" min morbror moped. Väldigt roligt och häftigt. 

I söndags var det morsdag så jag och Ellie följde med mamma till Stockaryd på samlarmarknad. Där mötte vi min mormor och morbror. 

Inget för mig och Ellie men mysigt ändå. Nästa år stannar dock E hemma, hon tröttnade efter ca 5 minuter ovh gnällde mest hela tiden. 

Sen hem till mina föräldrar och då satt E ute med My för att kolla häftiga tåg. 

Super fin i sin nyvakna frisyr. Spretig och allt. 


Där åt vi lite gott för att fira mamma på morsdag. Blommor fick hon med. 

xoxo linda