Veckan

Dåligt med uppdatering här. Har faktiskt inte haft tid eller ork. I onsdags så vilade jag hela dagen tills jag skulle hämta Ellie på dagis, för sen på kvällen var det dags för Vårruset och jag skulle vara med. 

Kom i mål på 58 minuter och jag är super nöjd! Gick ju trotts att jag var nästan höggravid med diverse krämpor. 

På torsdagen sov jag nästan hela förmiddagen, lite mörbultad från loppet men mådde förvånansvärt bra. 

Blev lekdejt efter dagis och sen vid 19 skulle jag på teater. Min syssling hade en egen föreställning som vi skulle se, han är egentligen dragshow artist i Stockholm men framförde nu en monolg som hette "Jag är Anita Ekberg". Inget för mig men ville se honom för första gången. Trevligt var det!

På fredagen åkte jag och Ellie till pappa för My och han skulle plantera lite. Ellie älskar att vara ute så jag bjöd dit oss. Hon hade super skoj och "hjälpte" gärna till.

Grillade och stannade hela dagen. 


Lördsgs var det kalas för mitt kusinbarn och vi åkte dit hela familjen. Det bjöds på tacos och jordgubbstårta, mums!
På bilden har Ellie precis upptäckt min dragkrok.

Sov hos mamma då vi kollade ESC finalen. Ellie orkade se nästan alla bidrag innan hon somnade jämte mamma på golvet och där låg hon tills vi hade sett klart allt. 

Ja fel låt vann... dom ända bra i topp 5 var Moldavien och Sverige.

Igår åkte jag, Ellie och My till Huskvarna för att se Babblarna. Ellie var tyvärr inte ett dugg intresserad men vi kollade klart och åkte sen hem, men först blev det matstopp på McDonalds i Värnamo!

Och idag har vi haft mamma på besök. Hon har hämtat min bil, vi byter över natten för min ska lämnas på lagning efter en lite incident. Det blev pizza, promenad och fika i det härliga vädret. Så skönt! 

Ellie somnade så mysigt på/mot mig innan mamma kom, älskade unge! ♡

Tiden har helt enkelt inte funnits. Denna veckan ska vi göra om lite i ett rum så vi får se hur mycket jag skriver. Ska måla om en förvaringspall till Ellie som hon ska ha son leksakslåda så kan ju fota den bara för att. 


På onsdag blir det barnmorskan! Har några frågor jag har klurat på som jag hoppas på att få svar på. 

xoxo linda