Kvällsmys

Ikväll var första kvällen på länge som barnen somnade lugnt. Alex somnade till och med av sig själv, för sig själv i sängen. Eller jag satt ju i sängen med men jag skrev i min kalender ovh plötsligt så sov han. 

Har idag fått mitt praktik schema och det är helt okej faktiskt. Trist att inte träffa Ellie så mycket om dagarna men får ta igen det när tiden finns. Praktiken börjar vecka 45! Jag kanske börjar 44 för säkerhets skull, måste ju hem och amma så jag "jobbar in" timmarna. 

Var ute med Jessica och barnen innan, blåste som attan och sen vi kom hem har halsen känts torr så nu tar jag en mugg varm oboy.

Ska dricka upp och gå och lägga mig, får passa på när barnen somnade tidigt. Båda somnade runt 8 tror jag den var. 


Hade prov i torsdags och måndags, hoppas på att få svaren på torsdag. Svåra så jag hoppas verkligen jag klarade dom.

xoxo linda