Fredag

Lilleman sover just nu så jag och Ellie har pysslat och nu tittar vi på Pippi. Jag är så trött så det är lagom tempo för mig. Ikväll ska jag ut med My, Julia och Jessica, vi ska till Pinchos och jag längtar! Ska bli gott och kul. Imon jobbar jag natt igen. 
Annars händer inte mycket. Träffafe familjen måndag och tisdag, blev även en liten sväng på Grand och Maxi i tisdags (blev inte mycket handlat på Grand men kan komma ihåg och fota), i onsdags åkte jag, barnen och mamma till Kolmården och igår var vi hemma med sällskap av My. Jocke började jobba i måndags. 
Kolmården var mysigt även om Alex blev övertrött. Ellie blev lite åksjuk på vägen dit så fick stanna en stund så vi kom fram senare än tänkt. Vill tillbaka om ett par år när Alex är större men då blir det nog 2 dagar för nu gann vi inte med Bamses värld som även hade karuseller för dom små. Delfinshowen var kanon! Hög musik som förhöjer stämningen och delfinerna var så fina. Båda barnen älskade den, E blev ledsen när vi skulle gå för hon ville se dom hoppa ännu mer. En bra dag men man var helt slut efter. 

















Vädret var kanon, varmt och soligt. Barnen var nöjda med. Dom fick varsin apa och A fick en tröja, kan komma i ett annat inlägg. E ville inte ha en tröja. 

xoxo linda