Pinchos

Igår kväll var jag på tjejdate med My, Julia och Jessica på Pinchos. Jag och Jessica hade aldrig ätit där tidigare så det va spännande, hade bara hört talas om det innan. Vi beställde in olika rätter och det är faktiskt ett roligt och annorlunda sätt, man beställer via appen och när maten är klar plingar det till i mobilen. 
1. Kycklingspett marinerade i sweet chili och lime
2. Skagenröra på grillat surdegsbröd 
3. Buffalo wings i het chiliglaze
4. BBQ marinerade kamben 
Hade verkligen sett fram emot kambenen för dom såg så goda ut på menyn men det var en besvikelse, ska inte beställa dom igen. Smakade knappt BBQ heller vilket är det goda. 
Mina drinkar syns dåligt nederst på bilden. Den blåa är en alkoholfri Soda pop och den orangea är Peachy (med alkohol). Jag gillar inte spritsmak men denna var faktiskt god, men Soda popen var godast. 
Såhär såg jag ut. Ser något skelögd ut tycker jag... Finaste Ellie tyckte att jag var fin, älskade unge 💜

Vi var hemma tidigt men det gjorde inget för jag hade så bra ändå, god mat och trevligt sällskap. Så nöjd, detta behövdes. 3 av oss 4 har barn med så det var skönt att vi fick vara oss själva om så bara för ett par timmar.

xoxo linda