Alla ❤ dag

Jag hade hoppats på att Ellie hade pysslat något fint till alla hjärtans dag men eftersom hon följde med hem blev det inte så. Hade heller inget lim hemma så kunde inte pyssla hemma heller. Har för mig vi åkte till stan med mamma istället och på kvällen åt vi choklad doppade jordgubbar, bilden i förra inlägget är från då föresten. Så vi hade mys ändå, kom hem för sent så "firade" inte med Jocke heller, men vi ska se 50 shades på fredag så får bli så istället. 

Men något jag förknippar den dagen med är förlovning, hur många gör det inte då liksom? Och man ser reklam om det överallt.  
En ring jag tycker var fin
Det gör att jag saknar att vara förlovad, hur fånigt det än låter. Jag var ju det med Rickard och jag älskar fortfarande den ringen och har kvar den med. Förstår inte varför man måste slänga dom även om relationen är över. Tycker den är fin och var väldigt nöjd med den, det var ingen typisk förlovningsring som typ alla i min omkrets (kring min ålder) har. Jag och J har pratat om det men han vill att det ska vara speciellt datum (han vägrar nyår och alla ❤ dag) och vi hade det inte så roligt i somras. Och jag är rädd att folk ska lägga sig i, t.ex. dom som vet hur vi hade det i somras, att dom ska döma och tycka/tänka saker. Löjligt jag vet men sån är jag, trots att det egentligen inte har med någon mer än oss 2 att göra. 
Jag är ingen som anser att man ska gifta sig inom 1 år efter förlovningen, det får ta den tid det tar typ. 

xoxo linda