Hej!

Och så har tiden sprungit iväg igen. Helgen har bestått av fix och mys hemma. I fredags åkte jag och barnen till mina föräldrar och hade mys. I lördags ville jag bara vara hemma, åkte bara till soptippen och ICA men det gjorde jag själv. Kände att baren inte varit hemma en hel dag på hela veckan så dom behövde det. 
Men vi hade mysigt och pysslade runt, satte bland annat upp våran nya soffa! 
Blev så mycket bättre och den förra var så fläckig och äcklig. 
Igår hade Ellie gympa på kvällen och medan hon va på dagis hade jag och Alex besök av en kompis. Mysigt! 

Idag har jag och Alex varit på Kyrkis igen, va ett stort gäng där idag! Och han somnade medan vi gick till bilen och sover än så jag har läst lite och ska nu äta lunch.
Min hals bråkar så ska prova att äta något kallt, provade varmt igår men det hjälpte knappt. 
Hinner jag ska jag försöka skriva lite på skolarbetet, läst klart det jag skulle till detta temat. 

xoxo linda