Torsdag

Godmorgon! Var ett par dagar sen jag skrev nu, har varit lite fullt upp. 
I måndags så hade Ellie gympa så My följde med på den. I tisdags åkte jag till kyrkan med Alex efter vi lämnat Ellie på dagis, vi skulle gå på Kyrkis. Va rätt mysigt, kändes sådär först för jag umgås inte med någon som var där meb kände till många, men jag hade några att prata med så det blev bra. Alex somnade så fort vi lämnade parkeringen påväg hem och sov sen till halv 3 så jag passade på att plugga. Sen hämta Ellie och när J hade slutat bjöd vi in oss på kvällsmat hos hans föräldrar. 
Igår fick jag ingen skola gjord för Alex ville inte, hämtade Ellie och vid 4 kom tre kompisar hit. Satt och pratade till ca 20, mamma kom ca 17:30 och tog med sig Ellie så hon var där tills vi kom och hämtade. Så ja, tiden har inte funnits. 

Idag blir det plugg. Hoppas göra klart en till kurs och göra klart 1 tema i en annan. 
Bild på Alex igår när han provsmakade på den rena tvätten:
xoxo linda