Äntligen fredag!

Hejsan! 
Nu är denna veckan slut, det var ju en lugn vecka för alla men ändå skönt när helgen kommer. Jocke slutar när som helst så när han kommer ska vi nog fixa lite hemma, vill även handla till kvällsmaten. 

Idag har vi varit ute på promenad med en kompis + familj och sen följde vi med hem dit för fika och lek. Det tog nog på krafterna för Alex somnade i vagnen hem så jag la honom i en enkelvagn och ställde i hallen. Ellie satte jag i soffan framför Toy story 1 (hon har aldrig sett den) så jag kunde börja med maten, men när det var för tyst kollade jag till henne och då hade hon somnat hon med. Händer i stort sett aldrig att hon somnar av sig själv så hon var verkligen trött ❤

Jag håller just nu på med maten som sagt, blev sent men eftersom det blev fika där har hon ju fått i sig så hon klarar sig en stund. Det blir köttgryta och jag provar lite nytt. 

Om tid finns senare ska jag plugga. Hade jag inte behövt laga mat så hade jag gjort det nu, bra tillfälle. 

xoxo linda