Collage

Eftersom det är längesen jag skrev så kan jag lägga upp olika collage som mobilen gjort åt mig. Den gör så vissa gånger när jah fotat, vet inte varför men det är smidigt att det bara är färdigt. Jag har inte laddat upp bilder i nya appen innan så vi får se hur det blir!

Vi bakade pepparkakor hos min mormor, även syrran och mamma var med. Gjort det inför varje jul så länge jag kan minnas, mysigt ❤

Finaste pojken pp nyår, så sööt i sin nya skjorta som han fick i julklapp utav My. Väldigt svår att fota då han aldrig sitter still och gör grimaser hela tiden. Ellie fick jag ingen bild på alls men hon hade en mörkblå glittrande klänning som hon fick i julklapp av mamma.

Mys i sängen men mannen i mitt liv.

Hade finbesök på praktiken. Här lyckades hon tigga till sig frukost av farmor som jobbar där. 

Bus hemma och julmys på dagis ❤

Försökte ta lite julkort på barnen hemma. Blev ändå helt okej ❤

Var i stan med barnen, mamma och My. Var dagen innan det på IKEA.

Bus i nya hemmet ❤

Bilder från julafton. Även det var svårt att fota med två spralliga barn. 

Det var va jag hade nu. Tidigare i veckan fick jag vara med och göra i ordning en avliden man på min praktikplats. Det var ingen som gick bort medan jag var där men dom visste att jag skulle vilja vara med och se hur det går till. Så dom tänkte på mig och ringde å frågade om jag ville komma. Dom hade såklart kollat med sjuksköterskan först, ibland vill dom inte ha andra där ocj ibland är även anhöriga med och vill kanske ha så få som möjligt.
Men jag klädde på mig och åkte dit, var nervös då jag aldrig sett en död människa på riktigt och det var en man jag jobbade hos dagligen på praktiken. Bortgången var väldigt oväntad så även där visstr jag inte hur jag skulle känna. Men jag var nervös lite chockad. Det gick bra, jag fick hjälpa till och vända på kroppen osv och en i personalen var bra och frågade hur jag kände osv. När vi var klara började jag känna mig ledsen, men det är ju inte konstigt, men fin blev han ❤
En erfarenhet rikare. Åkte hem till mamma och pappa och blev bjuden på både lunch och middag, aldrig fel!

xoxo linda