Hemma

Idag var dag 2 för Ellie på dagis, även sista dagen denna veckan. Imon börjar nämligen skolan för mig och då ska J vara pappaledig, och varje torsdag fram till vecka 24. Mina obligatoriska träffar är på torsdagar, vill jag gå någon mer dag får jag ta lilleman med mig. 

Efter dagis åkte vi hem till mina föräldrar och lekte + fick kvällsmat. Tänkte att bägge ungarna somnar gott i bilen när vi åkte hem halv 9. Jodå, somnade gjorde dom men Alex var vaken när jag skulle bära ut honom och Ellie vaknade precis innan Jocke la ner henne i sängen. Nu verkar Ellie (och J) ha somnat medan Alex är super pigg. Han pratar för fullt och typ dansar eller något. Gullungen som för övrigt blev 6 månader igår 💙

Nu hoppas jag att jag snart kan gå och lägga mig så man är något klar i huvudet i skolan. Nätterna har varit väldigt jobbiga i ca 1 vecka nu.

xoxo linda