Just nu

Varm oboy med grädde och kanel avslutar denna långa dag. Ska ställa in lite skor i en garderob sen lägger jag mig.

Vi va ju i stan innan, åkte hemifrån runt 11 tror jag och va hemma halv 6. Helt slut! Men för att inte säcka ihop så har jag hållt igång och fixat här hemma. Bland annat packat in alla blöjor vi köpte idag:
10 paket så det ska nog hålla ett tag, hade 3 hemma. Jag är löjlig av mig så när jag ser alla blöjot blir jag lite lycklig, mem det känns som att man är förberedd. Plus att jag hade kuponger så vi fick lite rabatt med. 

Köpte även denna boken:
När Ellie döptes önskade jag mig 2 olika, en för tiden i magen och en för första året. Dom var så fina med pop-up effekter osv så det ville jag ha till Alex med, och har varit på jakt sen jag var gravid. Det vi fick veta då var att den om tiden i magen var slut även hos tillverkaren och verkade inte komma tillbaka. Eftersom dom var i samma "serie" så valde jag att strunta i båda och har sen dess hittat 2 andra och bland annat den jag köpte idag då. Ska bli kul att börja fylla i den 😊

xoxo linda