Bästa barnen ♡

Igår hade jag skola till ca 15, var först prov som tog mig 4 timmar, betydligt knepigare än vad jag faktiskt hade trott. Sen en sen lunch följt av en lektion. Efter det åkte jag hem och skrev lite, har bara en uppgift kvar så vill bli klar så snart som möjligt för på torsdag är sista dagen på terminen. 
Vid 17 hade jag bredvidgång på ett jobb, har redan jobbat där meb slutade för ca 1.5 år sen så ville färska upp minnet. Slutade 21:30 så såg bara barnen ca 1 timme igår på morgonen. 

Idag har vi varit på lekplatsen och myst tills Ellie ville hem, då målade vi med gatkritor. In för att gosa och sen laga lunch. Alex var så trött så han fick äta före oss men orkade bara halva portionen och har nu sovit typ 2 timmar. Gjorde lax, torsk och potatis till oss men han somnade ju innan det var klart. Men Ellie älskade det och åt super bra! Jag va själv nöjd, har aldrig fått laxen, torsken eller såsen så bra som nu. 





Ikväll ska vi nog bara mysa. Båda barnen sover, jag fick lite sömn med men trodde A vaknade så höll mig vaken sen dess så man slipper vara så groggy när han vaknar på riktigt. 

xoxo linda