Ledig

Idag är jag äntligen ledig, haft 5 pass på raken och innan det så var det 6st. Jag som inte jobbat på några år kan erkänna att jag är trött! Det har varit intressant och rätt kul, men jag är glad att det snart är slut. Har mitt sista pass på fredag kväll. 

På förmiddagen gick jag och mina favoriter till lekparken och hade det mys. Jag är egentligen inte en lekmamma, tycker det är ganska trist faktiskt. Men mysigt är det, bara vi 3 och solen. Sen är ju deras glädje viktigare än vad jag tycker så det är ju värt det ändå. 


Stackars Alex har fått mina ögon, rinner så fort man kommer ut nästan. Funderar på om han ät känslig för pollen eller om han blivit förkyld igen. Jag är dålig och vet inte vilket av det som det kan vara. 

Just nu sover dom, och har gjort ungefär 1 timme. Kanske går och gungar sen igen för solen skiner, eller så kanske vi börjar göra något med trädgården. Tanken är att vi ska dra hit familjerna och bonusdotterns familj på lördag och börja gräva bort rötter och fixa. Dey är även kosläpp som jag vill ta med barnen på.

xoxo linda