Nytt från H&M

Blev lite nytt till mig och barnen. 


Till Ellie blev det två tunna byxdressar och en tunn klänning. 
En tunn skön kofta till Alex. Han fick även en keps men just nu sover han med den på sig så får bli bild en annan gång. Han hade redan en men Js mamma tvättade den så den krympe massor, och den kändes redan liten så det blev en ny i en större storlek. 
Och en tröja till mig. Min bonusdotter fyller år imon och hon älskar Marcus och Martinus så hon ska få biljetter till en spelning med dom i sommar, och då ska hon gå med mig, J, sin mamma och bonuspappa. Jag och hennes mamma skojade lite om att vi skulle skaffa tröjor till den spelningen eftersom min bonus redan har några. Men jag valde faktiskt att skaffa en på riktigt så hoppas hon med gör det, hade varit kul! Beställde även fluffiga toffsar, scrunsies eller något annat lustigt tror jag dom kallades. Glömde dock fota dom.

Ellie har växt mycket så hon har inga bra sommarplagg tycker jag. Ingen byxdress som passade bra och inte så många shorts. Ska kolla i hennes "växa-låda" med kläder och se om det finns något där. 

xoxo linda