Söndag

Denna veckan har varit fullbokad känns det som. Skola måndag och jobb tisdag, torsdag och fredag. I onsdags kom Julia och Jessica + barn för att fira Ellie. Igår åkte vi till mormor och sen blev det fest som dog redan vid 23 så jag åkte hem. Idag har vi varit hemma och sen kvällsmat hos Js pappa. Samtidigt har pappa opererats i Lund är tyvärr fortfarande kvar där. Tycker det är otroligt jobbigt att han är där och vi här, man kan inte hälsa på en snabbis ens och inte kan jag hjälpa honom heller. Vill att han ska må bra och komma hem, detta har pågått 1 månad nu. 

1 månad till jul och jag har nog fixat alla julklappar till barnen förutom pyjamas. Vet inte om jag och J ska köpa till varandra. Ska sätta mig med julklapparna från E och A i veckan tänkte jag och försöka fota en sista bild i helgen. Så allt är på gång, ska bara beställa det sista. Fick en rabattkod i och med reklameringen av ena vagnen som jag egentligen tänkte ha till Ellies cykel nästa år men tror mn behöver prova ut en och jag kanske hittar i en annan affär? Koden gäller på jollyroom och är på 850:- så blir ju en del. Vet inte om jag blir lurad nu när det varit black friday men jag chansar på att beställa ändå, står ju inget ordinariepris eller hyr mycket det är nedsatt så kanske inte är rea på dom då. Jag vet inte men jag chansar ändå så man har det klart. 

I veckan blir det skola, jobb, julpyssel och häng med min mamma innan hon drar utomlands 1 vecka. Ska ju fota och fixa julklappar med men det hinner jag. Kanske plugga med och plocka ner julpynt och börja med det. 

xoxo linda