3 år

I söndags fyllde min förstfödda, min bästa vän, min dotter, min Ellie 3 år. Hon som gör mig stolt varje dag, hon som är en av meningarna med livet, hon som jag älskar mer än livet. Tänk att det redan är 3 år sen jag fick upp den lilla lilla flickan på bröstet efter att sugklocka fick användas. Det ända jag kunde tänka på var att hon var så liten och hade sån liten rumpa, det var nämligen om den jag höll medan vi låg hud mot hud och jag blev sydd. Så älskad från första stund. 
Vi firade henne först i lördags med min släkt, vi blev 25 personer och otroligt nog fick alla plats hemma hos oss. Hon fick flera fina paket som hon är så nöjd över. Så fort alla pkt började hon leka med en docka hon fick av min mormor, det bästa jag vet med den är alla kläder för min mormor har nämligen gjort allt själv. 
Tyvärr sne bild men blir så ibland från mobilen. 
På söndag morgon sjöng vi för henne och hon fick öppna ett paket i sängen. En doktorsväska som hon leker med hela tiden. Dockan där uppe har fått vara patient och alla i familjen. 


Hon är inte jätteglad i frukost så fort hon vaknat så mackan tog Alex, hon hann knappt blåsa ut ljuset så ivrig var han. 
Vid lunch kom våra familjer för att fira henne. Även då blev det massa paket.
Tacksam för alla fina människor som jag och mina barn har omkring oss ❤

xoxo linda