Reklamation

Hade skrivit ett inlägg men allt försvann. Orkar inte när det blir så, så drar allt kortfattat. 
Vår ena vagn har börjat krångla ännu en gång, började för ett par månader sen att ena framhjulet lossnar då och då när det lyfter från marken. Droppen var i lördaga när vi skulle åka tåg och hjulet lossnar när vi ska kliva på och ena barnet blev väldigt stressad samtidigt. Blev så frustrerad för där står man med 2 barn som ska bäras upp och 1 vagn i 2 delar. Mejlade företaget senare samma dag och förklarade, fick svar i måndags och dom ville bland annat ha ordernummer och en film på problemet. Fixade det i tisdags och idag fick vi svar. 
Dom godkände reklamationen men tyvärr fanns denna inte längre i lager.
Köpte denna i januari då vi upptäckte att den blommiga vagnen (samma modell) börjat mögla så fick slänga den. Tycker denna vagnen är toppen så ville ju ha en ny då. 
Som sagt så hade dom inte denna inne längre så om vi ville kunde vi få en kod/rabatt som var på samma värde som vagnen. Det tackade vi för så vi ska troligen köpa en likadan fast en som är enfärgad och i så fall får Alex ta den. Den jag varit sugen på länge finns inte heller inne utan nu fanns bara en helgrå (ser mörkblå ut dock), en helsvart och en svart/vit randig. Men vi avvaktar lite och ser om den blir lite billigare igen för dom var nedsatta till ett pris i början av veckan men idag hade dom höjts lite. 
Spännande ämne va? Men jag älskar vagnar och tycker det är super kul! Har ju i och för sig möjlighet att prova en ny vagn nu när den ändå nästab blir gratis men tror inte jag vågar det. 

xoxo linda