Fullt upp

Jag har 4 dagar (nästan 5) ledigt i rad och tänkte ta det lugnt men har haft att göra varje dag. 
I onsdags eftermiddag var vi hemma hos Jessica efter jobb och dagis.

I torsdags drog jag och barnen till stan där My och mamma mötte upp oss. Blev lite stövlar till barnen. Åkte hem så A kunde sova middag och efter det åkte vi till Js mamma för kvällsmat.

I fredags hade jag 2 besök på vårdcentralen som gick bra men har återbesök nästa vecka igen. 
När jag var påväg hem ringde en kollega och undrade om jag ville med till stan. Så jag packade in barnen i bilen och så åkte vi. Barnen har aldrig träffat henne rikrigt men dom tyckte verkligen om henne och hade det kul.
När vi kom hem blev det en promenad till ICA och ett snabbstopp på lekplatsen. Väldigt mysig fredag tycker jag.




Igår blev det en spontanare till IKEA där Ellie gjorde mig sällskap. Js pappa kom hem till oss för att hjälpa till att montera Alexs nya säng, men jag hade inte hunnit köpa mer lakan osv så fick göra det. Så nu har han sovit i sin nya säng och det har gått bra. Stora killen. 
Livet med barn, hålla deras saker. 
Körde hem E till mina föräldrar för hon skulle sova där, sen hann jag hem ca 1 timme för jag skulle hem till en kollega. Vi har aldrig träffats utanför jobbet så jag var nervös faktiskt men det gick bra. Satt och pratade non stop till jag cyklade hem igen. 

Idag har vi inte mycket på schemat. Vänta in Ellie som kommer någon gång innan lunch och vid 2 ska vi på kalas och fira Elton. Sen är jag ledig till 4 imon men då ska vi passa på att hälsa på hos pappa.

xoxo linda