God morgon!

Igår var det klädparty hos min kusin, super trevligt och flera fina kläder för både barn och vuxna. Synd att det är så dyrt för mig för man kan inte köpa så mycket, men samtidigt kanske det är tur. Ni får se vad det blev när det kommit hem. Dom 2 senaste säsongerna har jag och Ellie haft matchande kläder men tyvärr hittade jag inget som jag tror vi båda skulle gilla. 
Kom hem med en ny vagn med. Hon har haft en som jag velat ha länge men har inte blivit av att jag köpt den och sen har den varit slutsåld. Så jag är nöjd och glad!

Detta är den tredje jag har i denna modellen och nu har det kommit 2 super fina till! Tyvärr köper jag ju inte dom men ja, dom var fina. 

Barnen är vakna, den ena leker och ser på TV medan den andra kollar plattan. Snart ska vi äta frukost, sen får vi se vad som händer. 

xoxo linda