Allsång

Igår var jag som sagt på Allsång med Ellie, även My och Lucas följde med. Köpte med oss mat och åt hemma hos henne, sen körde vi ner. Var bland annat Sean Banan så tänkte det kunde va kul för E men hon var sådär road. Rickard Herey (ingen aning hur han stavar) var där med och körde gamla schlager låtar, helt i min smak! Jag hade nog roligare än Ellie.
Det blev rätt kyligt så vi gosade under en filt. Såna stunder älskar jag verkligen att vara förälder, så mysigt och kravlöst. 
Istället för att åka raka vägen hem bestämde vi oss för att vara lite "busiga" och spontan hälsa på min föräldrar, klockan var typ 21:30 men E var ändå vaken. Så vi var där till 23-23:30 någonting. 

Vi skulle köpt färg innan allsången men det blir idag istället, tar med barnen i eftermiddag nät Alex vilat. Nu på förmiddagen åker vi eventuellt till pappa, beror på när Ellie vaknat med. Kanske blir för sent mrd tanke på lunch och så. 

xoxo linda