Kattgos

Idag har jag och Ellie följt med My och Lucas till hans mamma för att hälsa på katterna. Var där hela eftermiddagen, super trevligt och E ville inte riktigt åka hem. Hon åker gärna dit fler gånger sa hon så det var bra betyg med tanke på att det var första gången.
Dom har 6 katter om jag inte minns fel så det var såå mysigt! 

Har inte gjort mycket mer idag. Min sovmorgon så jag vaknade 10:40 typ, sen blev det att äta och vid 2 tiden åkte vi. Ska fylla i kalendern lite sen ska jag sova. Js sovmorgon imon så vill inte va uppe för länge, och vid 2 ska vi åka hästskjuts för sista gången i år. Bara hoppas att det finns plats. 

I torsdags va vi hos pappa några timmar med. Ellie hade så kul så medan jag åkte hem med Alex för han behövde sova så stannade hon kvar så J fick hämta när han slutat jobba. ❤

xoxo linda