Kvällen

När vi kom hem igår så klippte jag gräset och J trimmade, så nu är trädgården fin igen. Har sått gräs också som växer bra tycker jag, ska köpa hem egna frön (fick av pappa) så vi har framöver också. Eftersom vi dragit upp många stubbar så är det lite sämre med gräs på just dom ställena, så det skadar ju inte att fylla på där med. 

Blev bus med barnen ute efter det, dom var lite rädda för trimmern men det gick bra. Sen blev det en enklare kvällsmat och så tog vi en promenad allihopa. Försökte då ut grannen på promenad för det var så härligt väder men han kunde inte så då tvingade jag med J och barnen. Tanken var att barnen skulle somna men dom var pigga hela vägen och vi var ute 1.5 timme. Men det var skönt, lagom temp. När barnen lagt sig skickade jag ner J till Leos rum där han spelar datorn så jag kunde få lite egentid i soffan.
Blev lite sent för mig, varitså varje kväll men jag somnade fort och sov hela natten. Missade till och med att E kom in.

xoxo linda