Fredag!

Igår åkte hela familjen till mamma och pappa, vi skulle grilla och ha det trevligt. Vi brukar inte fira nationaldagen men det blev väl lite så ändå. Började dagen med att klippa gräset i värmen och åt lunch hemma, sen åkte vi dit när prinsen vaknat från middagsvilan.

Så go och glad när han är nyvaken. 

Ellie sov hos mamma så hon var redan där borta. Efter vi grillat tog vi en promenad för att mata fåglarna igen, mysigt och barnen tycker om det. När vädret är såhär med så är det ju perfekt! 



Idag skulle mamma passa barnen för jag skulle till tandläkaren, så det slutade med att vi sov där alla 3. Körde hem J så han kunde komma till jobbet bara. 
Fick mysigt morgongos innan jag åkte mot VC.
Efter frukosten åkte vi och mamma till stan, jag skulle lämna tillbaka mitt pass (fick krångla med ett provisoriskt pass till London, aldrig mer och jag avråder alla att göra det) och så passade vi på att köpa cykel saker så nu kan jag och barnen cykla igen. Samt spegel och sätesskydd till Js bil då Ullared inte hade när jag var där... Blev en dyr tur men så är det ibland. Trist. 

Kom hem innan 3 och barnen sover. Tog dom ca 2 minuter innan båda hade däckat i bilen, värmen tar hårt på dom. Js pappa är här nu och byter däck på min cykel så dom 2 är ute och grejar. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen/svanken/skinkan i omgångar och härlig mensvärk på det som också kommer i omgångar så jag latar mig på soffan. Haft problem med smärtorna ett par veckor nu så blir det inte bättre inom 1 vecka eller något så får jag kolla upp det. Har bra skor både på jobbet (anpassade för yrket) och fritiden. 

Skulle åkt iväg i helgen men blev ändrade planer så är bara hemma, har lite vin och cider hemma så ska passa på att sitta ute någon kväll när barnen sover och ha det gott!

xoxo linda