Fest

I lördagskväll var det final i Melodifestivalen och vi satt alla 4 och kollade. Alex var inne i andra andningen så han var hur speedad som helst och skojade och hade sig, till sist fick han lägga sig för då gick det inte. Han lägger sig alltid runt 19 varje kväll men nu va han uppe till ca 21. 


När finalen va över så messade jag min kusin och frågade om jag kunde våldgästa festen hon var på, det var en överraskningsfest för en här så dom kände mig ändå. 
Men ja jag fick komma och det var riktigt roligt! Satt och pratade och skojade. Jag är sällan ute och sen var det en som nästan aldrig pratar med mig längre som pratade jättemycket och fånig som jag är så gör det mig väldigt glad. Men ja, allt som allt en riktig rolig kväll. Vi va 5 som gick hem mem delades halvvägs typ så jag och grannen tog följe, det var en bit att gå, kallt som attan, mörkt och rätt sent. Va hemma halv 3. 

xoxo linda