Onsdag

Har haft fullt upp känns det som. Jobbade helgen som var och har hängt med barnen dom andra dagarna. I onsdags var vi hos Jessica och lekte och i tisdags kom dom hit. Alltid roligt och barnen va nöjda!
Haft problem med min bil igen så fick lämna in den igår, har en reparation kvar men den kunde förhoppningsvis vänta ett par månader. Blir pank på den bilen. Blir mitt vikariat förlängt ska jag försöka betala av billånet snabbare. Jocke är på jakt efter ny bil med men svårt atr hitta en dag att kolla. 

I söndags åkte vi till stan för att hälsa på Js morfar, det var första och sista gången för mig för när vi sagt hejdå och stängt dörren så dog han. Han har varit dålig länge så det kändes som att det bara var Jocke han väntade på. Så nu väntar begravning i april och jag är redan nervös. Har en dålig relation till döden så blir så himla ledsen oavsett jag kände personen eller inte. 

Vädret börjar bli bättre med tycker jag. Vi har fixat lite i trädgården med att ta bort stubbar. Har nog bara 3 kvar ute i trädgården och 2-3st i ett "land". Känns så bra faktiskt! Sen är det staket vi väntar på. Det som verkar mer rejält kommer forfarande inte in i lager i dom affärer vi tittat i så det lutar åt det tunnare staket. Mem vi avvaktar april ut så får vi se. Kanske bara tar 1 sida av tomten nu och nästa till nästa år och då kanske även framsidan. Vi får se. Tanken är ju att byta tak med men jag måste få förlängt på jobbet känner jag. 

Vad händer mer? På lördag ska släkten komma till mig och fira mig och My. Har beställa så fina tårtor så dom ska jag komma ihåg att fota på fredag. Passar på att beställa när vi ändå blev 25. Här är föresten den stora presenten jag fick:
Så vi åker månadsskiftet maj/juni. Ska bli så kul och längtar massor! Harry Potter kommer bli toppen, picknick i Hyde park och härliga promenader med såå mycket att se. Och Primark såklart. 

Eventuellt åker vi till stan på söndag och kollar vårskor till barnen. Funderar på att köpa 2 par stövlar och 2 par sneakers så vi har både hemma och på dagis. Just nu passar stövlarna så det kan vänta men dom andra skorna behövs. Så vi får se hur vi gör.

xoxo linda