Maaaaat!

Igår var det kalas för min kusin. Var där till 7 ungefär sen körde My hem mig och sen vidare till festen. Hade kul på kalaset, nöjda barn och kul att träffa alla igen. 
Festen var med kul, sen drog vi till "puben" som skulle ha öppet. Hade kul där med, pratade med massa folk. Det stängde 1 så då blev det efterfest hos min kusin, kul även där med massa folk och prata. Gick därifrån runt halv 4-4. Tog följe med några som vi stannade och pratade med så var hemma vid strax efter 5 i morse, jag skulle upp vid 6 för att jobba vid 7. Har varit allt annat än pigg men det har gått. Nu väntar jag på mat vi beställt, vi firar 5 år idag så vi passar på.
Det blir kinamat för alla. Fin utsikt man har...

Sen blir det en tidig kväll då jag jobbar imon igen och har lite sömn att ta igen. Om My kommer ihåg så ska hon med på barnens gympa som börjar imon.

xoxo linda