På altanen

Solen tittade fram så vi gick ut på altanen för lite mys och lek. Hade ett äppel kvar som dom fick dela på här ute med. Väldigt mysigt. 

Vi har inte gjort så mycket idag för jag har haft sjukt ont i ryggen, haft någon nerv eller något i kläm i ena ljmsken så det har gjort sjukt ont det med och sen har jag härlig mensvärk på det med. Så jag har känt mig lite ynklig. Jocke slutar 14 så kanske kan vila efter.

Idag är tanken att båda bonusbarnen ska komma hem och imon ska det bli lite firande av Jocke och bonussonen. Jocke blir 30 imon och Leo fyller 13 på torsdag. Vid 17 tiden ska jag på fredagsmys med min kusin, det blir lite klädparty. Jocke tar med barnen ner till fotbollsplanen för där skulle det vara lite ansiktsmålning osv. Ellie är super taggad! Sen får vi se vad som händer mer, blir nog en lugn kväll.

xoxo linda