Fredags mys :)

Skolan har varit helt okej idag, nästan mer än okej faktiskt. Morgonen började med en lite diskussion om vilken film vi skulle se på, vi hade engelska då och Hannes som hade filmerna på datorn hade svenk text med det skulle vi inte ha enligt läraren (eftersom det va engelska) och han hade bara en med engelsk text och det va en skräck. Både jag och läraren hatar skräck och efter att man varit lite små gnällig och försökt övertala Hannes så blev det en komedi (med svenk text, läraren gav upp till sist) och filmen hette "Sex drive" och den va faktiskt riktigt rolig, fast på vissa ställen lite väl äckliga.

På idrotten hade vi affro och efter det gick jag till Västerled och väntade på My och medans jag gjorde det kom Maxi så då pratade vi lite :) Sen kom My och då gick han med oss, trevlans! Och mysigt :)

Sen jobbade vi och senare sen åkte jag till UNF och hade lite mysigt där med folket :) Vi kollade på Familyguy och hela den serien e helt störd men kul så det va en bra kväll!
Nu funderar jag på om jag ska äta lite och sen kolla på inspelningar eller om jag ska göra lite skolarbete, annars blir det imon. Hatar att skjuta upp skolarbeten eftersom jag vill va klar i god tid så jag kan ändra om det behövs så det blir ännu bättre. Men det ska i alla fall bli klart i helgen, det måste det!

Nu ska jag upp till mamma och äta lite :)
Grattis till My och Hannes som firar 8 månader idag :) <3

xoxo linda
#1 - syrran

tackar ;)

du få ett <3 med ;)