Trött

Känner mig jätte trött just nu. Kom hem för typ 30 minuter sen eller något. Va kul hos mormor, min älskling Isak kom och då e jag nöjd ;) Han e så mysig :) Fick hålla Theo lite med men till sist bröt han ihop, fast inte hos mig. Men han va så trött och hungrig och lätt stött, men otroligt söt :)

Ska fixa allt som behövs göras innan jag ska sova så jag har det gjort, sen kan jag sätta på en film och glo på den tills jag somnar, om det går.
Tror jag ska gå upp och hämta "Vampyrer suger". Såg den på bio med My, Joel, Hannes och mamma tror jag de´t va, och den va ju kul så jag hopaps att den fortfarande e det :)

Ska kanske ta lite bilder imon om jag orkar, fast i så fall med mobilen, om inte My vill va med. Men det beror på vädret. Regnar det så håller jag mig inne och kanske jobbar med något. Känner verkligen att jag vill ha något att göra. Vill ha ett skolarbete men ett som inte ska in om en vecka utan ett som ska ta lite tid och sånt, dom e roligast!

Hade tänkt lära mig spela "Just a dream" på piano men hittar inte sladden till cynten så kan inte spela och det suger!! Så ska fortsätta leta imon, kan ju finnas i källaren (Y)

xoxo linda