Snabba cash

Sa ju att jag skulle kolla på en film innan men jag kom på att jag har filmer på min boxer som jag kan kolla på, så jag kan ta bort dom sen och det blev "Snabba cash" istället. Har sett den på UNF men det stör mig så förbannat mkt att jag inte såg slutet, så nu kollar jag om hela. Den är inte speciellt bra så det spelar egentligen ingen roll, men sånt som stör mig!


Läser andra bloggar med och Dessie hade skrivit en lista på saker som vi kanske inte visste om henne, och då nämde hon serien OC och jag blev sugen på att börja kolla på den. Fick låna typ dom 2 första skivorna på säsong 1 och har för mig att den var bra, så det kanske blir min nästa serie att spara på?
Håller ju på med OTH Och Glee. My hittade alla säsonger av OTH på rea på en sida så när mamma är hemma så ska vi nog beställa, men det kommer betyda att jag blir skyldig henne typ 600:- plus för en vinterjacka som hon har betalat åt mig så länge. Så vi får se! Man kan få köpa säsong 1 - 6 eller 7 för 199:-/st och det är jätte billigt. Dom jag har har kostat lite mindre, men säsong 6 och 7 tror jag det är har kostat MINST 300:- så jag ska nog satsa på den sidan!
Och sen när vi är i Ullared nästa gång så kanske jag köpte OC? Kan hoppas att Glee har kommit då! VIll ha Hellcats och Pretty little liars med men det kommer ta ett tag, det är jag väldigt säker på!

Oj vad mkt det blev i detta inlägget, inte tänkt men så blir det när man inte skriver på länge!

xoxo linda