Hemma från Julian!

Julian skulle ha en kompis som sover hos honom och han kom dit när Julian va hos oss så det blev att alla 3 stack hem till Julian. Jag tycker det va kul :) Dom är roliga att vara med så det va ju lugnt :P Va där i någon timme och nu har jag varit hemma i kanske 40 minuter? Jag och My (mest My) håller på med mat, kyckling :D Julian och Jonathan (stavning?) skulle äta det och då blev vi med sugna så cyklade hem för att göra mat :P Men det är nog klart snart :)

Imon blir det IKEA med My och mamma, ska bli kul för jag har inte varit där på länge :) Har tagit kort på shoppingen och kläderna jag hade hos Julian och dom kommer nog upp imon innan vi åker eller kanske senare sen!

Sitter i Mys rum just nu och håller nästan på att dö av värme!! Och väntar så klart på mat :) Har varit nere i tvätten med, hjälper en kompis med det just nu så :D Fan så duktiga vi är ibland, jag och My :D

xoxo linda