Väntan är över, typ

Skrev ju igår (från mobilen, blir lite rörigt då) att jag skulle göra ett prov, men efter att jag väntat en timme så mejlade jag henne och sa att jag inte ville vänta mer så jag bestämde att jag skulle göra det idag. Och det gjorde jag!
Efter skolan så handlade vi ju med mamma, jag köpte ett par nya klackar från NewYorker, bilder kommer senare!

Började halv 9 idag. Gjorde prov vid 9 och det gick nog bra faktiskt, det känns så. Och jag hade tur för dom orden jag inte kunde var typ inte ens med på provet, så det är skönt :D Men men, när det känns som det går bra så brukar man ha fel! Fick också veta att jag kan få MVG i SV-B och det känns skit kul för det hade jag absolut inte räknat med! Och sen ska jag försöka sattsa på VG i ENG-B, hon sa aldrig vad jag hade för hon behövde "mer kött på benen", så vi får se :) Kom hem runt 1 och har städat sen dess!

Ganska seg än så länge faktiskt. Såg mitt ex innan med sin nya "kalla-henne-vad-du-vill" och det första jag gjorde va att skratta. Känns så skönt att man slutar bry sig så otroligt mkt, för mig är dom så falska att det blir roligt så jag kan bara skratta åt dom. (Kuratorn vill att jag skriver ut mina känslor)

Nu ska jag börja pynta lite för jag och syrran va på vinden innan. Runt 6-7 blir det pizza och jag börjar bli sugen nu asså... Kommer bilder på kläderna jag haft, tror det är bilder från i tisdags förra veckan faktiskt.

xoxo linda