Hos baby

Sov hos älsklingen inatt och det var jätte mysigt. Sov jätte mkt och det brukar aldrig hända typ :O Och sängen var trång men vi fick plats ändå så det var bra :)
Tror att vi sov bra bara för att vi va ute typ 3 timmar eller något innan vi la oss och kollade på film. Men det var jätte skönt ute :)


Vi gick till Norrhult och satte oss vid en sjö och badade fötterna, jätte kallt men efter ett tag blev det jätte skönt :) Förstår inte hur vissa kunde bada bara :o


Men kul hade vi. Älskar dig! <3

Tyvärr så glömde jag ta kort på dom otroligt söta kattungarna som jag verkligen älskade! My fick träffa dom också :)
Sen fick jag köra från Norrhult till mormor och sen från mormor och hem. Fick backa 2 ggr idag och det gick faktiskt ganska bra, konstigt nog.

Hos mormor var två av mina älsklingar, Isak och Theo. Så otroligt söta, som alltid! Ska till dom på fredag då deras föräldrar gifter sig, längtar faktiskt! Hoppas det blir kul och att inget oplanerat händer :)

Nu måste jag gå och lägga mig för vi ska med mamma till jobbet imon så vi ska göra storstädning där och då måste jag sova så jag orkar!
Härmar dig nu Maxi, men du sover säkert redan. Men, hoppas du sov jätte bäst även utan mig och massa pussar och kramar! <3
Nu ska jag gå och sova, ensam... Kanske får sällskap av någon liten kisse :)

xoxo linda