Sommarkrysset

Det är lördag och det betyder "Sommarkrysset". Sitter själv och kollar på det så det är inte lika kul :P Men orkar inte gå upp till dom uppe så ligger i soffan med katten på ryggstödet istället :) Ska egentligen gå och packa det jag ska ha med mig imon så jag har det gjort, för då är det bara att slappa och duscha, lägga tid på mig själv helt enkelt :D

Kom aldrig på vad jag skulle ta med mig så började rensa i rummet lite. MY, JAG HAR LADDAT NER DEN LÅTEN DU VILLE HA SÅ OM DU VILL HA DEN SÅ FÅR DU KOMMA NER OCH LÄGGA ÖVER DEN!
Snäll jag e ;)

Näe, om jag ska ta och fixa klart det jag hade tänkt, sen läsa ett kapitell och sen kolla på OTH för det var ett tag sen nu :)



Okej nu var "Sommarkrysset" slut och någon film med sjukt dålig annimering började så jag ska byta till något som inte ser så fejk ut. HP hade varit kul men som sagt, OTH :)

xoxo linda