Grönkullaskolan

Idag har jag, My och Janeth varit och hälsat på våran gamla skola :)
Först när jag och My kom så kom Pelle ut (Musikläraren) och tyckte att vi va taskiga som inte kom in och hälsade, men vi hade ju tänkt det, skulle bara vänta på Janeth ;) Och sen så kom Amira ut, som jag inte har träffat på månader! Bråkade ett tag. Blev väldigt förvånad men det var kul. Till sist så kom lilla Janeth och vi stog ute alla 5 och pratade. Sen gick vi för att träffa Sten-ove (förra mentorn och lärare) och vi hittade honom rätt fort. Han kallade oss "sina glädjespridare", det tackar man för ;)
Men han blir faktiskt alltid glad när vi kommer och hälsar på vilket gör det mkt roligare att komma. Vi stod och pratade med honom ett tag och jag skröt för honom om mitt VG i MA-A bara för att han bara gav mig ett G, men han sa att han visste att jag skulle få det, TACK!

Sen gick vi till Pelle i musiksalen och hade lektion med några åttor, usch! Men vi hade tävlig. Film-quiz var det och om det ena laget inte hade fuskat så hade vi vunnit ;)
I mitt lag var det Janeth, My, Daniel och Jack. Men Jack stack. Men gick ändå bra för oss tycker jag! Vi i mitt lag var gymnasiet då och vi tävlade mot "småskitarna".
Såg ett ex där också, han har förändrats. Låtit håret växa en del och hoppade nu på kryckor. Man kanske skulle sparkat undan dom så skulle han försöka gå, skadeglädje från mitt håll då!

Stack ham mellan 3-halv 4 och har inte gjort ett skit sen dess. Ska snart ner i tvätten med My men hon ska äta klart först.
Just det, när jag kom hem så såg jag att det låg ett brev på min säng från Posten och det stod att min tröja fanns att hämta på ICA, superglad! Synd bara att det är så varmt ute så jag inte kan använda den :( Plus att den är svart så kommer väl vara dränkt i kattpäls, men ska försöka göra så att dom INTE kommer nära den.



Skulle städa i den korgpallen och då dök katten i och skulle börja bädda med filten, tur att du är söt!
På tal om katter, Maxi sa att hans katt har fått tre ungar nu så jag måste dit för att se dom :D

xoxo linda