Skolavslutning - sommarlov

Idag slutade skolan. Fram till 1 så var detta den tråkigaste skolavslutningen som jag någsin varit med på tror jag. Det hände inte ett skit. Vid typ halv 12 så stack jag, My, Elin och mamma till "Hong Kong" och åt. Jätte gott :D Tyvärr tyckte inte magen det men vafan :)

Sen gick vi till Gamla teatern för där skulle det vara uppträdanden eller vad det heter. After Lars var helt klart bäst! Sen var väl det mesta roligt där.

Har tagit lite kort men jag e inte med på någon i år igen, tyvärr. Hade velat ha på mig med några personer men så blir det aldrig, skit tråkigt faktiskt. Men men, tar ju kort med folk annars, vanligen så är det jag som står bakom kameran. Men jag och My ska ta samma kläder imon och ta kort på oss så kommer bilder på våra kläder, tog bara kort på håret idag (Y)

Sitter hemma just nu och är i Mys rum och kollar på "Virus i Bataljonen", som vanligt ;) Och på fredag är det "En mor till salu". Har satt den på inspelning för man vet ju aldrig om man drar till Lokalen efter vi jobbat :) Brukar alltid vara kul där och man kan tänka på annat.

Får se vad jag ska göra ikväll, och vad jag ska göra på lovet!
Imon vet jag vad jag ska göra i alla fall och på kvällen är det konsert så hoppas den är bra :D

Jag och My på bussen hem:

Sjukt fina !

xoxo linda