Häcken

Har varit ute med My och fixat häcken som pappa har klippt. Tråkigt som fan och tid tog det så är rätt slut nu. Har även tvättat lite men ska fortsätta med det för har en del som måste tvättas. Men det går nog bra :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Funderar på om man ska ut och gå en runda, det e ju helt okej väder.

Jag och mamma bli ensama idag för My ska till Hannes och tror hon skulle sova där med så vi får se vad vi hittar på :)

Igår stack jag och My till UNF. Riktigt kul hade jag. Jag va i köket med My, Niklas, Oscar och Joel och vi pratade om allt och inget och det va lite mysigt faktiskt :) Har aldrig träffat Oscar innan men han va jätte kul!
Sen stack några och då va det jag, My, Anton, Joel och JB som va kvar och vi satt i köket och hade kul :) Måste säga att det var en bra kväll :) Tack!

Hade orientering på idrotte, va med Mys klass och teknik också men dom såg man aldrig typ, tur det! Jag och My va lite bäst på det och vi sprang faktiskt ibland så det var träning för oss! Duktiga vi e :)
Fick tvätta om mina bikini delar innan jag stack till skolan, blir några lila streck på hela tiden och jag fattar inte varför. Har tvätta dom en gång till idag. Ger snart upp!
Skönt på bussen till skolan, va nog inte ens 10 personer på så det fanns gott om plats och det brukar det ALDRIG göra annars tycker jag!

xoxo linda