Prat i solen

Vi har ju lång rast idag så efter att vi ätit frukost så gick vi och mötte Amanda. Jag och Nicole då. Maxi hade lektion så kunde inte va med honom.

Men vi två gick och mötte Amanda och sen gick vi och satte oss utanför konferensrummet/bakom matsalen och pratade om allt och inget. Tycker sånt är riktigt kul :) Man kommer ju varandra närmre så. Det dumma va att Mys klass hade lektion i det rummet och dom hade dörren öppen så vi va lite rädda att dom skulle höra allt men det gjorde dom tydligen inte, tur det!

När vi satt där ute så blev det super varmt! Men det gillar jag :) Hade mössa på mig för mitt hår va jätte dumt, tur att den finns!
Sen gick vi och åt, revben, potatis och tzatsiki, riktigt gott var det! Synd att jag inte hämtade mer faktiskt...

Har varit sugen på kebab hela veckan, fattar inte varför. När jag har fått pengar sen så tror jag att jag ska äta det, eller kinamat från kinesrestaurangen i Alvesta. Jag fick precis det jag ville och gott var det med, dock kostade det typ 100 spänn eller liknande och det tycker jag är lite dyrt när jag kan äta buffe i Växjö för 79:-. Men vafan, det är det nästan värt!

xoxo linda