Klippning

Idag så ska jag och My klippa oss. Jag hade egentligen tänkt avboka min tid efter det som hände i helgen men nu har mamma sagt att hon betalar det och om jag får tillbaka mina pengar så ska hon få dom. Känns skönt på ett sätt men det är ju ändå så fel eftersom hon inte har gjort något fel alls.
Hon var inte ens där så det är verkligen fel.

Hade tänkt gå till UM också men har tre månader kvar så kan ju vänta tills det är en eller två kvar. Lika bra det ju.

Fick mejl från Joel igår om FSS. Jag är med i UNFs styrelse i Alvesta och det är för oss som är med då. Det var 7-9 oktober och jag funderar faktiskt på att sticka dit. Det är i Alvesta eller lite utanför så det är ju inga problem :) Men ska kolla med dom hemma först och kolla tider. Det är fredag till söndag så måste se om jag missar något eller så. Men troligen inte. Men vi får se :) Dagen innan så är det 6 månader med Maxi så vi får se hur det blir då. Men det är ju typ en månad kvar så :D

xoxo linda