Back från rasten

Har precis haft rast och den var väl inte så super kul. Händer inte så speciellt mycket på frukostrasterna. Alla sitter mest och pratar, men det är kul det med :)

Internet vill fungera om jag använder Chrome, så nu är jag väl lite glad att Samuel fixade det mot min vilja. Tycker ändå om explorer mer och jag verkar vara ensam om det :P Men nu när allt vill funka nästan som jag vill så ska jag fortsätta jobba. Letar alltså fakta om Kanadensisk engelska, fast på engelska...

Gick emot mig själv lite idag genom att ha jeans och t-shirt, converse och skinjacka (inte äkta) trots att det fortfarande bara är Januari. Men fryser faktiskt inte så jätte mycket och det känns bra! Har även min rosa rosett på mig :) Har totalt 4 olika men använder bara 2, måste bli ändring på det känner jag!

Ska försöka "fjäska" för läraren i eftermiddag så jag kan sluta tidigare, kan ändå inte jobba i skolan med uppgifterna, så lika bra att få åka hem och faktiskt få något gjort :) Men vi får se! Förra lektionen gjorde vi en bildanalys så den uppgiften är klar, och då använde jag denna bilden:
Så söta :)
xoxo linda