Back to school...

Första dagen i skolan på ca 3 veckor, och läraren bestämmer sig för att vara sjuk. Jag hade sett fram emot att få tillbaka mitt prov som jag gjorde i engelska samma dag vi fick jul-lov. Men nej, får vänta en vecka till -.-' och vi fick en uppgift att göra och jag har varit klar sen 9 och har 1,5 timme kvar av lektionen, detta kommer bli kul...

Min vanliga tur antar jag (y' Jag och My ska försöka hinna med den tidiga bussen hem för jag ska till Estvalls och hämta bilderna jag har beställt. Blir ungefär 350:- fattigare :( Men man gör ju inte det så ofta och har inget annat att lägga pengar på så då går det ju jätte bra! Men måste köpa på mig några öronhängen, såna små stenar typ för mina går sönder och börjar ta slut. Va sur, uttråkad, ledsen och allt möjligt i lördags natt så tog ett till hål precis innan jag skulle lägga mig. Lite fullt för typ ingen har jämt mellanrum, men men.

Stack till Joel igår efter att ha pusslat lite själv, ganska skönt att prata ut lite ändå, eller vad man ska säga. Sen cykla hem och äta och sen ut med Cosmin. Svin kallt ute och så snöar det.

xoxo linda