Gå snart?

Skulle ju gå en runda men har fortfarande inte blivit av. Har ju lite egen dag idag så har fixat ögonenbrynen (suger på sånt) och sitter med en ansiktsmask nu, så då gör det väl kanske inte riktigt något att vi inte gått ännu...
Har faktiskt läst lite teori. Och jag kunde inte riktigt hålla mig så jag beställde ett av skalen nu, dom två andra tar jag i veckan istället om dom är kvar :)

Tog ut flätan och fick lite affro och är osminkad... När vi har gått en runda så ska jag hoppa in i duschen och göra lite hårinpackning och sen ska jag nog ta och våga håret som jag har sagt. Får se om det blir bra :P Kom på nu att jag ska inviga mitt nya silvershampoo. Köpte ett på Maxi för ett tag sen men det hette "silver reflex" så visste inte om det var bra. Men nu är det slut och eftersom det nya är köpt hos frisör så tycker man att det borde bli bra.
Vilket påminner mig om att jag ska klippa mig om minder än en månad :o Funderade på lugg ett tag med det var typ bara My, Janeth och Nils som tyckte det skulle bli fint så tror jag skippar det. Ska göra rosa slingor någon dag också, idag kanske? Får se...

xoxo linda