Rent!

Kom på att jag inte hade dammsugit idag, gör det en gång i veckan och försöker ha det på måndagar. Så det fixade jag. Man orkar ju sällan göra det men det tar HÖGST 20 minuter att ta allt här nere, det är väl att komma igång och faktiskt ta tag i det som är segt.

Men nu ska jag läsa lite teori och har igång Harry Potter, som redan har varit igång i över 1 timme. Tycker dom filmerna är mysiga :) Fast 4 är läskig...
Minns att jag, My, Joel och Hannes (Emil va med lite) hade ltie Harry Potter maraton hemma hos Hannes. Det var mysigt! Måste göra så med några kompisar snart, kanske på lovet :) Blir troligen inte Harry Potter, ingen delar samma intresse och kärlek för dom filmerna/böckerna som mig och My :P Men hittar ju säkert några andra filmer :)

Någon dag ska jag väl ta och kolla på Sagan om ringen filmerna, har inte sett en enda och har blivit lite...mobbad på grund av det. Ska även kolla på O.C lite :) Saknar serien!!! Skivan ligger på bordet, har bara inte riktigt haft tid. Är inte riktigt som en annan som kan sitta och se 1,5 säsong av How I met your mother på typ 2 dagar ;)


Såg ut såhär idag. Under hoodtröjan hade jag en ljusrosa t-shirt med söta katter och rosetter på :P

Pappa kom precis in och frågade om jag ville ha saft och bullar, klart! :D Så ska in till honom och katterna och mysa lite :) Efter det så får jag ta tag i teorin!

xoxo linda